דמרי נגד נתניהו: "אני קורא לשרי הממשלה לממש את מנדט הבוחר"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on דמרי נגד נתניהו: "אני קורא לשרי הממשלה לממש את מנדט הבוחר"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, הגיב אמש (שני) על הצהרת הכוונת של ראש הממשלה בנימין נתניהו להמשך הקפאה ביו"ש, ואמר כי "נכחתי היום בישיבת סיעת הליכוד בה הצהיר ראש הממשלה על כוונתו לעצור את מפעל ההתיישבות, משמעות ההחלטה להקפאת הליכי תכנון ובניה ביו"ש תפגע קשות ביישובים רבים שכבר כיום מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים".

דמרי הוסיף כי "מניעת מים מהצמח דומה לעקירתו, מול לחצי העולם בנושא האירני עומד ראש הממשלה כצוק איתן, שם הוא אינו מכריז על פשרות ונסיגה מעקרונות, הטרור הוא אותו טרור, אמירה שכזאת מול הטרור הפלשתיני היא דלק להמשך מאבקם בזירה הבנלאומית וערעור על צדקת דרכנו באחיזה ביהודה ושומרון".

"יהודה ושומרון היא אצבע בסכר מול יריב שאינו מבדיל בין סוסיא לבאר שבע. וזו גם הדרך היחידה והיעילה להלחם בטרור, לא עונש מוות ולא מעצרים".

"אני קורא לשרי הממשלה לשנות את ההחלטה המסוכנת ולממש את מנדט הבוחר שאמר את דברו לא מכבר בצורה ברורה", אמר דמרי.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמורה בכיתה ד' העברתי הודעה לאמהות של כל תלמידותיי שאני מזמינה אותן להצטרף למאבק אם יגיע בישוב בית אל, כי הפעם לא נאמין לנתניהו כמו שהאמננו לו בבניני גבעת האולפנא. וכבר הודיעו לי 14 אמהות שהן מוכנות להפסיד עבודתן ולהגיע. ואם חשבתם שאני עובדת בקרית ארבע או בקדומים טעיתם אני מורה בבית ספר ממלכתי בתל אביב. הציבור בארץ כולו איתנו